Saya Blogger Sabah

Sabahan Blogger - Entri ini untuk menguji kekuatan SEO blog untuk kata kunci Blogger Sabah. Idea ini tiba-tiba muncul apabila saya search kata kunci blogger sabah di carian google hoho.

Mari lihat kedudukan carian blogger sabah pada Google Chrome Incognito Window.


Blogger Sabah




Blogger Sabah

Bukan senang untuk entri ini berada di kedudukan teratas carian google disebabkan blog yang sedang berada di kedudukan teratas itu mempunya senjata SEO yang lengkap untuk mengungguli kedudukan teratas carian Blogger Sabah.

Apa yang saya maksudkan senjata SEO yang lengkap ialah tajuk blog tersebut ialah Sabah Bloggers United dan URL blog pula ialah http://sabah-bloggers.blogspot.com .Tajuk blog dan URL blog tersebut memiliki kata kunci Blogger Sabah, jadi blog itu pasti sukar untuk di atasi. Tapi orang kata lebih baik mencuba daripada langsung tidak mencuba kan?.

Siapa Blogger Sabah?

Blogger Sabah

Rasanya memang ramai Sabahan Blogger. Tetapi siapa Sabah Blog Travel? dan siapa Sabah Food Blogger? kalau mahu tahu jom sama-sama buat pencarian di google, pasti dapat jawapannya hihi.

Calrase Patrick Blogger Sabah

Blogger Kacak

Calrase Patrick Blogger kacak Sabah hihi. Saya sertakan sekali gambar saya sebagai salah seorang Blogger dari "Negeri di Bawah Bayu".
Kesimpulannya
Entri Blogger Sabah ini mungkin menarik atau mungkin tidak menarik kan? Tetapi dengan cara yang saya lakukan ini, terupdatelah juga blog yang semakin kelihatan usang ini.
Sekian.
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel