Untuk Kaum Hawa, Sesiapa Yang Memiliki Garis Tangan 'M' Perlu Baca!

Seperti yang kita tahu setiap orang di dunia ini mempunyai garis tapak tangan yang berlainan antara satu sama lain, garis tangan ini dipercayai menggambarkan keperibadian dan juga nasib tentang kehidupan seseorang. Bermula dari segi kewangan, kesihatan, watak, jodoh dan lain-lainnya, jadi tidaklah menghairankan kenapa keseluruhan peramal tahyul menggunakan tapak tangan untuk meramal seseorang.


Garis Tapak Tangan

Bentuk garis tangan setiap orang tentu berbeza ada yang berbentuk N, K, V, U dan M.

Dalam banyak-banyak bentuk garis tangan , garis tangan berbentuk M dianggap sebagai seseorang yang istimewa dan berbakat.

Wanita yang mempunyai garis tangan berbentuk huruf M memiliki keinginan yang lebih kuat dari lelaki, dan jika kedua pasangan memiliki garisan yang sama, tetap sahaja wanita yang lebih memiliki keistimewaan dalam pelbagai bidang.

Bagi kaum Hawa ini biasanya tidak suka menipu anda atau membuat lawak namun ia akan mengetahui apabila anda cuba untuk membohonginya.

Bagi kaum Adam pula dengan garis tangan ini memiliki azam yang kuat untuk membuat perubahan hidup dan pandai merebut peluang yang terhidang dalam kehidupan.

Dalam seni meramal tapak tangan, Garis tangan bentuk M ini disebut sebagai susuk yang jarang-jarang ada pada pemiliknya kerana kebanyakan manusia di muka bumi ini memiliki garis tangan N dan K dan garis lainnya.
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel