Rose Face Serum Zeeta

Rose Face Serum Zeeta - Sudah pasti ramai orang yang mempunyai masalah sukar untuk menghilangkan parut jerawat dan jeragat.

Mungkin anda adalah salah seorang daripada mereka yang sibuk mencari cara hilangkan bekas jerawat cepat dan selamat dan juga cara hilangkan jeragat paling berkesan.

Rose Face Serum Zeeta

Sebelum itu, pasti ada antara kita yang tidak tahu apa itu jeragat kan? Jeragat ini boleh dikatan adik beradik dengan jerawat, dan ianya kelihatan seperti lekukan kecil pada kulit muka. Jeragat ini muncul disebabkan oleh pembentukkan minyak, sel-sel kulit yang mati dan juga bakteria di bahagian liang-liang muka seperti di bahagian hidung. Sudah pasti anda tidak suka dengan adik si jerawat ini kan?. Kalau tidak suka, Rose Face Serum Zeeta adalah jawapannya.

Bagaimana nak hilangkan parut jerawat? Ya inilah kata kunci yang sering dicari oleh orang rama masa ini terutamanya dalam kalangan remaja yang tidak suka dengan kewujudan parut jerawat di bahagian muka mereka.

Jadi untuk kali ini, saya akan cuba kongsikan kepada anda semua mengenai satu produk terbaik untuk hilangkan jeragat 2017 atau produk terbaik untuk hilangkan parut jerawat 2017 iatu Rose Face Serum Zeeta. Jadi silakan baca entri ini dengan teliti sampai habis.

Rose Face Serum Zeeta

Rose Face Serum Zeeta

Mungkin ada dikalangan anda yang sudah kenal produk ini dan mungkin juga ada yang belum tahu. Rose Face Serum Zeeta merupakan serum muka berasaskan Rose Organik No.1 Di Malaysia yang menggunakan kaedah semburan untuk menghilangkan jeragat dan parut jerawat sepantas 14 hari.

Kelebihan Rose Face Serum Zeeta

✔ Rose Face Serum Zeeta engandungi Vitamin E,Vitamin C, Omega 3 dan Omega 6 yang sangat penting untuk melindungi kulit dari kesan panas cahaya matahari.
✔ Semburan yang halus untuk serapan maksimun,menyamai teknologi nano.
✔ Vitamin E 30,000 iu.
✔ Serum semburan NO.1 tidak meleleh dan tidak melekit.
✔ Parut jeragat hilang seawal 7hari.

Bukan itu sahaja, produk Rose Face Serum Zeeta ini mengandungi 4 nutrisi yang hebat iaitu vitamin E, vitamin C, Omega 3, dan juga Omega 6.

Nutrisi Hebat Dalam Rose Face Serum Zeeta

Rose Face Serum Zeeta
  1. Vitamin E - Rose Face Serum Zeeta mengandungi Vitamin E yang berfungsi untuk menghalang free radicals dari udara, yang di sebut antioxidant. Bila kita boleh halang free radicals dari kulit, kita boleh mengurangkan wrinkles dari berlaku dengan cepat dan menjaga sel kulit muka muda kita.
  2. Vitamin C - Rose Face Serum Zeeta mengandungi Vitamin C yang kaya dengan antioxidant dan peranannya ialah mengaktifkan sel muka untuk menghasilkan collagen, molekul yang penting untuk mendapatkan kulit yang sihat. Yang kedua, vitamin c ini penting sebab dia akan merawat ultraviolet (uv). UV ini akan merosakkan kulit muka kita, nama dia photodamage.
  3. Omega 3 (makan dan sapu) - Kulit semangnya memerlukan fatty acid macam omega 3 untuk mengekalkan kelembapan, menormalkan pengeluaran minyak dan juga untuk mengekalkan keanjalan kulit.
  4. Omega 6 - Rose Face Serum Zeeta mengandungi Omega 6 yang kaya dengan linoleic acid, dia ringan dan nipis rasa minyaknya. Berfungsi untuk nourishkan kulit tapi tak rasa berat berminyak. Omega 6 ini tujuannya untuk mengekalkan fungsi kulit sebagai pelindung muka kita dan mengurangkan sel kulit dari mengelupas. Orang yang ada masalah jerawat kurang linoleic acid, itulah faktornya muka dia kurang keupayaan untuk “melindungi” dan kulit jadi senang di serang bahaya dari UV dan toxic udara.

Sebab tu, serum itu memang di fomula untuk ada 4 benda ni, bila spray kita guna kan teknologi sama dengan nano, spray itu tidak akan meleleh, dia cantik sahaja di muka, dan perlahan-lahan meresap. Dan paling penting ianya tidak melekit.

Testimoni Rose Face Serum Zeeta

Rose Face Serum Zeeta


Rose Face Serum Zeeta

Sekiranya anda masih kurang yakin dengan Rose Face Serum Zeeta, sila baca testimoni-testimoni untuk produk Rose Face Serum Zeeta ini daripada mereka yang telah menggunakan produk Rose Face Serum Zeeta di Album Testimoni Rose Face Serum.

Harga Rose Face Serum Zeeta

Berita baik untuk anda yang berminat untuk memiliki produk terbaik ini, harga produk Rose Face Serum Zeeta ini hanyalah RM50 botol sahaja (tidak termasuk postage) dan Rose Face Serum Zeeta ini tahan selama 2 bulan bergantung kepada kekerapan pengguna.

Jadi jika anda berminat untuk memiliki produk Rose Face Serum Zeeta ini, anda bolehlah menghubungi pemilik produk ini di media sosial mereka seperti yang tertera dibawah ini.

Hubungi Rose Face Serum Zeeta

Facebook page:
ZEETA PAKAR MAWAR
Instagram:
@zeetaofficial
Whatsapp untuk order:
019-2209069
Website:
www.zeeta.com.my
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel