RF3 World Firmax3 Malaysia

RF3 World adalah sebuah syarikat e-dagang milik bumiputera yang sedang berkembang maju menjenamakan produk yang sangat berkualiti untuk kecantikan serta menyediakan platform perniagaan untuk semua golongan.

RF3 World Malaysia merupakan syarikat produk kecantikan dalaman dan luaran yang berasaskan kesihatan dimana anda akan dapat lihat kesannya dalam masa yang singkat.



RF3 World Firmax3 Malaysia

Kenali RF3 World Malaysia

Syarikat RF3 World Malaysia yang baru ditubuhkan pada tahun 2013 ini mendapat sambutan ramai kerana menyediakan produk-produk yang amat berkualiti tinggi serta konsep perniagaan yang mudah dan memberi keuntungan yang lumayan serta terdiri daripada pasukan pengurusan yang berpengalaman dalam pelbagai bidang. Antara produk yang paling mendapat banyak permintaan adalah Firmax3.

RF3 World berjaya memperluaskan perniagaan keseluruh negara Malaysia dan berjaya memasuki pasaran negara Asia seperti Indonesia, Singapura, Brunei dan Thailand. Mempunyai good manufacturing pratices (GMP) pelesanan bagi pengeluaran dan penjualan makanan, produk ubat serta produk farmaseutikal serta mendapat kelulusan dari kementerian kesihatan Malaysia dan HALAL dari Jakim.



Produk RF3 World Malaysia

Mari kita kenali produk-produk keluaran RF3 World Malaysia yang paling terbaik.

Firmax3 Produk Terbaik RF3 World

RF3 World Firmax3 Malaysia
Firmax3 sebagai krim penegang kulit yang sempurna. Krim Firmax3 ialah formulasi berkesan untuk kecantikan wanita dan juga lelaki. kesan ketara daripada penggunaan krim Firmax3 ialah mengurangkan kedutan, menghaluskan tekstur kulit, dan mengurangkan liang-liang pada kulit.

Kelebihan penggunaan Firmax3 :

  • Menegangkan dan menaikkan payudara
  • Mengurangkan kendur di bawah lengan
  • Menegangkan perut, membentuk pinggang serta mengurangkan kedut
  • Membentuk punggung dan peha yang cantik.


Soulmax3

RF3 World Firmax3 Malaysia

Keajaiban anti penuaan dan kuasa antioksida. Minuman kesihatan semulajadi gabungan hasil dari formula dan penyelidikan saintifik menggunakan 7 teknologi terbaik dari 5 buah negara, memberi tumpuan kepada punca penuaan.

Memberikan khasiat yang benar-benar terbukti berkesan. Sebagai agen pemulihan dan menterbalikkan proses penuaan sehingga 10 - 20 tahun lebih muda.

Dirumus untuk melengkapkan rutin penjagaan dalaman dan luaran. Membantu mengaktifkan sel induk, mengatasi kesan penuaan secara berterusan dengan mencipta satu keajaiban anti penuaan terbaik untuk kekal muda, cantik dan sihat.



O2max3


O2Max3 Serum khusus bagi mencerahkan kulit dengan menggunakan oksigen sebagai penghantar serum masuk ke dalam kulit dan membersih, memperbaiki dan memutihkan wajah serta membunuh bakteria.

Mengubah tekstur kulit kelihatan lebih licin dan cantik. Menghidrat dan menambah antioksida pada permukaan kulit serta menambah baik penampilan kulit, tekstur, seri dan gaya hidup.

Digabungkan dengan adunan sinergi rejuvenator kulit yang terbukti berkesan, O2Max3 Serum dirumuskan daripada serum merah pokok Amazon ‘Sangre de Drago’. Berkesan secara sinergi dengan bahan aktif lain dapat membantu menegangkan dan menggebukan kulit.

O2max3 Serum menggunakan faktor pertumbuhan epidermis (EFG) teknologi untuk merangsang percambahan sel dan pembaharuan kulit. Satu campuran ramuan herba dan antioksidan kuat mencegah kehilangan air sel, membantu untuk mengekalkan kulit licin dan melindungi daripada radikal bebas yang merosakan.

Produk ini amat berkesan untuk anti penuaan kulit dan mereka yang mempunyai masalah kulit.



Slimax3


Slimax3 - bukan sejenis pil kurus, lotion atau krim kurus. Slimax 3 menggunakan teknologi `Monte Carlo' yang berasaskan Gel Air yang mudah menyerap, tidak melekit dan tidak panas. Mengandungi 19 ramuan terpilih yang dapat memberi kesan pantas.

Kelebihan Slimax3 - Antara kelebihan Slimax3 ialah membantu mencairkan darah dan melancarkan peredaran darah pada tubuh badan terutama pada bahagian yang berlemak, membantu membakar lemak secara maksimum dan dapat mengurangkan masalah selulit.

RF3 World Malaysia Terbaik

RF3 World syarikat pengeluar produk yang khusus untuk kesihatan dalaman dan luaran. Terdapat empat (4) produk terbaik yang sering mendapat permintaan tinggi, iaitu:

  1. SOULMAX3
  2. FIRMAX3
  3. O2MAX3
  4. SLIMAX3

RF3 World juga membuka peluang keusahawanan kepada mereka yang minat untuk menjadi usahawan. Anda dapat menjadi usahawan sebuah syarikat produk hebat, tanpa modal yang tinggi dan menghasilkan keuntungan yang berlipat ganda.
Untuk sebarang informasi tentang produk boleh hubungi Team Agen RF3 World yang merupakan pengedar sah RF3 World.

Facebook Page: RF3 World


Nor Jannah: 017 344 8876

Yuli: 019 302 5099
Mahani: 011 3124 8158
Faezah: 012 906 3849

Contest RF3 World Firmax3 Malaysia

Jom sertai contest cari duit raya 2016 anjuran AkmaOmar. Sebanyak RM2000 hadiah untuk dimenangi oleh para peserta. Sangat bagus menyertai contest seperti ini kerana kita dapat membantu mempromosikan produk RF3 World Malaysia dan kalau menang kita dapatlah bonus.

Contest ini telah berlangsung sejak 20 Februari 2016 dan akan tamat pada hari ini (10 Jun 2016). Semoga berjaya untuk para peserta yang menyertai contest yang menggunakan kata kunci RF3 World Firmax3 Malaysia ini.

Contest ini dianjurkan oleh: AkmaOmar.com ditaja bersama RF3 WorldRF3Worldmy.wordpress.comOmbakCreatives.comBengkungOpah.comAlphaLipid.mydammahumnib.comKongsiBersamaNoraOnlajer.comAfiffuddin.com.
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel