8 Apps Untuk Buat Poster Terbaik dan Mudah

Apps Buat Poster - Kini kita tidak perlu lagi duduk di hadapan komputer untuk mereka bentuk poster iklan untuk sebarang jenis kempen.

Dalam artikel ini, saya akan kongsikan beberapa aplikasi untuk buat poster terbaik yang boleh anda gunakan untuk mencipta dan membuat poster yang terbaik untuk kegunaan peribadi dan juga profesional.

Senarai Kandungan [Show]

Aplikasi Buat Poster Terbaik

Berikut adalah beberapa aplikasi untuk buat poster terbaik yang anda boleh cuba:

1. Canva

cara buat poster guna handphone

Canva ialah alat yang baik untuk reka bentuk grafik dan merupakan salah satu yang paling popular. Canva menyediakan akses mudah kepada pelbagai templat reka bentuk untuk mencipta persembahan dengan penampilan yang sangat profesional, dengan tema dan animasi yang berbeza untuk berpindah dari satu teks ke teks yang lain.

2. Poster Maker By Splendid App Maker

Aplikasi Android untuk Membuat Poster

Poster Maker By Splendid App Maker membolehkan kita membuat poster dari awal atau menggunakan beberapa templat yang disediakan oleh aplikasi. Aplikasi ini menyediakan banyak template poster yang anda boleh gunakan.

3. Adobe Spark Post

Aplikasi untuk Membuat Poster Online

Adobe Spark Post membolehkan anda membuat poster pelbagai saiz dan bentuk, dengan pelbagai pilihan warna tersedia, hanya dengan memilih salah satu palet cantik apps itu. Ciri lain yang disediakannya ialah anda boleh meneruskan untuk menyiapkan poster anda menggunakan PC.

4. Desygner

aplikasi untuk buat poster

Desygner ialah aplikasi untuk buat poster yang mudah digunakan dan editor yang berkualiti untuk mencipta grafik yang menakjubkan. Aplikasi ini mempunyai lebih sejuta template atau layout untuk dipilih.

5. Poster Maker, Flyer Designer, Ads Page Designer by Photo Cool Apps

Cara Buat Poster Percuma

Poster Maker by photo Cool Apps ialah aplikasi mudah untuk digunakan. Anda hanya memilih latar belakang yang anda inginkan dalam nisbah yang paling sesuai dengan keperluan anda, kemudian tambahkan teks, pelekat dan gambar anda untuk mencipta poster yang sempurna pada bila-bila masa anda mahu. Anda boleh menggunakan latar belakang, tekstur, kesan, fon dan pelekat yang cantik untuk membuat poster promosi, iklan, pengumuman tawaran dan foto muka depan.

6. PostLab

Cara Buat Poster Menarik

Aplikasi Postlab ini hanya tersedia untuk pengguna Android. Terdapat templat poster yang direka bentuk secara profesional untuk membantu anda membuat siaran yang menarik perhatian. Terdapat hampir 100 templat tersedia untuk membantu anda membuat Poster.

7. Poster Maker by stylish app world

Cara Buat Poster Guna Apps

Poster Maker by stylish app world ini boleh digunakan untuk membuat poster, risalah, halaman iklan dan sepanduk. Ia memudahkan penciptaan poster, sepanduk, risalah dan kad perniagaan. Aplikasi ini membolehkan anda menskalakan poster anda dengan satu klik.

8. VanillaPen - Poster maker

Cara Buat Poster

VanillaPen, aplikasi untuk buat poster untuk iOS dan Android. Aplikasi ini boleh menukar post biasa anda kepada poster kreatif dengan mudah. Anda boleh menggunakan aplikasi ini untuk membuat petikan, poster atau siaran media sosial.

Itulah beberapa aplikasi untuk buat poster yang anda boleh cuba. Sekian.
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel