Tujuan Sebenar Buat Blog

Tujuan Sebenar Buat Blog harus difikir sebaik-baiknya sebelum buat blog kerana buat blog tanpa tujuan hanya membuang masa.


Apa Tujuan Sebenar Buat Blog

Tujuan Buat Blog


Kenapa Saya Buat Blog?

Semua orang buat blog adalah untuk berkongsi sesuatu pengetahuan, betulkan?. Tujuan Saya belajar buat blog juga ialah sama seperti blogger yang lain, iaitu untuk berkongsi pengetahuan kepada semua orang.

Saya akan berkongsi pengetahuan tentang perkembangan teknologi, sukan dan bermacam-macam lagi pengetahuan yang boleh saya kongsikan kerana berkongsikan pengetahuan adalah satu perbuatan yang baik dan tidak salah. Selain daripada itu, saya juga akan berkongsi drama-drama terbaru, motivasi, informasi terbaru, info sukan, dan juga entri yang berkaitan dengan seo seperti tips SEO, teknik SEO, panduan buat blog sendiri dan sebagainya yang berkaitan dengan SEO.



Buat Duit Dengan Blog

Tujuan Berblog

Selain daripada berkongsi semua yang diatas itu, tujuan saya buat blog ini juga adalah untuk menjana pendapatan sampingan. Bagaimana cara buat duit dengan blog? bagaimana cara mendapat pendapatan sampingan daripada blog? anda boleh cari jawapannya dengan mencarinya di carian google. Ramai Blogger kacak Malaysia dan Blogger cantik Malaysia berkongsi tentang cara buat duit dengan blog, cara buat duit dengan YouTube, cara buat duit dengan Facebook dan bermacam-macam lagi cara buat duit online.

Kesimpulannya

Saya harap semua pengunjung blog ini dapat mencari apa yang di cari di dalam blog ini, dan saya harap apa yang dicari itu bermanfaat :).. Sekian.
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel