Jadual Dan Harga Tiket ERL 2023 (KLIA Ekspres & KLIA Transit)

Jadual dan harga tiket KLIA Ekspres dan KLIA Transit untuk tahun 2023 sebagai rujukan semua pengguna KLIA Ekspres dan KLIA Transit.

jadual dan harga tiket erl

Perkhidmatan KLIA Ekspres dan KLIA Transit telah dilancarkan pada tahun 2002. Perkhidmatan ini telah diperluaskan ke KLIA2 apabila terminal baharu untuk syarikat penerbangan tambang rendah dibuka pada 2 Mei 2014.

Perjalanan tanpa henti sejauh 57 km menaiki KLIA Ekspres antara KL Sentral dan KLIA mengambil masa hanya 28 minit. Penumpang juga boleh menaiki 3 minit antara KLIA2 dan KLIA. Perkhidmatan KLIA Transit berhenti di tiga stesen perantaraan iaitu Bandar Tasik Selatan, Putrajaya & Cyberjaya dan Salak Tinggi, dengan jumlah masa perjalanan antara KL Sentral dan KLIA2 selama 39 minit.

Dalam artikel ini, saya akan kongsikan kepada anda maklumat terkini mengenai jadual perjalanan dan tambang KLIA Expres dan KLIA Transit.

Harga Tiket Atau Tambang ERL

Berikut merupakan harga tiket KLIA Ekspres dan KLIA Transit.

Harga Tiket KLIA Ekspress

harga tiket klia ekspress

Harga Tiket KLIA Transit

harga tiket klia transit
Petunjuk: Kuning untuk harga dewasa dan hijau untuk harga kanak-kanak (6-15 tahun). Kanak-kanak berumur dibawah 6 tahun adalah percuma.

Untuk maklumat lanjut mengenai harga tiket KLIA Ekspres & KLIA Transit, anda boleh buat rujukan yang lebih lanjut di laman web kliaexpres.com iaitu PRODUCTS & FARES.

Jadual Perjalanan Tren ERL

Berikut merupakan jadual perjalanan KLIA Ekspres dan KLIA Transit.

Jadual KLIA Expres

jadual klia expres

Untuk jadual tren KLIA Ekspres yang lebih terperinci sila https://www.kliaekspres.com/schedule/.

Jadual KLIA Transit

jadual klia transit

Untuk jadual tren KLIA Transit yang lebih terperinci sila https://www.kliaekspres.com/schedule/?s=KLT.

Diharap dengan perkongsian mengenai maklumat jadual dan harga tiket terkini KLIA Ekspres dan KLIA Transit ini dapat membantu anda. Sekian.
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel