Inilah Sebabnya Kenapa Yoodo Adalah Pilihan Yang Terbaik


Salam sejahtera semua. Pernah dengar mengenai Yoodo? Kalau anda adalah kaki game pasti anda kenal team Yoodo Gank. Dalam artikel ini, saya akan kongsikan kepada anda, mengapa Yoodo adalah pilihan yang terbaik.

Apa itu Yoodo?



Yoodo adalah perkhidmatan mudah alih Malaysia yang benar-benar disesuaikan yang memberi setiap pengguna kebebasan untuk mengatur atau menyesuaikan sendiri pelan mudah alih tidak kira bila dan sesuka hati anda. Yoodo ingin memberi setiap pengguna kebebasan untuk mengawal pengalaman mudah alih anda, memberikan anda pilihan sebenar, sambil memastikan semuanya jelas dan sederhana. Kenapa? Because you do it better.

Atau untuk buat anda lebih faham, bahasa yang paling mudah, Yoodo ini ialah sim kad telko baru di Malaysia dan Yoodo menawarkan kebebasan maksimum kepada pengguna untuk memilih dan mengubahsuai sendiri pelan mudah alih.

Kenapa Yoodo Adalah Pilihan Yang Terbaik

1. Anda Yang Mengatur Atau Menyesuaikan Pelan Data Anda


Kuasa di tangan anda sendiri untuk mengatur pelan data anda. Anda sesuaikanlah sendiri berapa minit jumlah panggilan, jumlah sms, dan pelan data yang anda mahukan. Dan yang paling menarik, anda boleh renew pelan data anda bila-bila sahaja tanpa tunggu habis sebulan.

2. Hanya RM2.00 Untuk 100GB High-Speed Data


Sekiranya anda tiba-tiba perlukan data internet kelajuan tinggi yang banyak untuk masa tertentu, Yoodo adalah pilihan yang terbaik kerana Yoodo menawarkan 100GB high-speed data dengan hanya RM2.00 dan valid untuk sejam.

3. Ada 18 Add-On Menarik


Yang ni memang paling terbaik. Kerana apa? Kerana anda tidak perlu risau jika pelan data anda cepat habis kerana Yoodo menawarkan 18 Add-On untuk aplikasi-aplikasi yang kerap kita gunakan seperti permainan, hiburan dan e-dagang.

4. Banyak Promosi Dan Tawaran Menarik


Salah satu promosi dan tawaran menarik yang sedang berlangsung ialah kempen di atas ini.

Tambahan - Mengapa Yoodo Menjadi Pilihan Ramai

Selain daripada banyak kelebihan-kelebihan di atas, Yoodo menjadi pilihan ramai kerana Yoodo sentiasa support komuniti mereka. Sebagai contoh dalam Esports, entertainment (Yoodo pernah membuat event menarik bersama pengguna antaranya Kpop recap series: Hallyoodo, Concert Giveaways: Monsta X, G-Idle dan Special screening: BTS documentary screening), sukan dan campus lifestyle.


Yoodo dengan cepat menjadikan mereka sebagai telco paling menyokong negara di arena esports. Yoodo memupuk bakat-bakat dari pemain esports, contohnya Yoodo memiliki team esports sendiri iaitu Yoodo Gank dan Yoodo FV serta banyak menganjurkan tournaments seperti PUBG Mobile Campus Championship (PMCC 2020), Yoodo Stay At Home Cup dan banyak lagi.

Cara Mendaftar Yoodo dan Cara Dapatkan Sim Yoodo

  1. Muat turun aplikasi Yoodo di Google Play Store atau iOS Apple Store atau anda boleh terus daftar di laman web Yoodo.
  2. Pilih nombor baru anda dan mulailah mengatur pelan data anda.
  3. Terima SIM yang dihantar terus ke depan pintu rumah anda.
  4. Sahkan dan aktifkan SIM anda untuk disambungkan.
Anda juga boleh dapatkan simkad Yoodo dengan percuma 5GB data di cawangan-cawangan 99 Speedmart dengan harga hanya serendah RM2.

So apa lagi? Jom lah bertukar ke Yoodo sebab Yoodo memang pilihan yang paling terbaik.

INFO LANJUT
Instagram : @yoodomy
Facebook: Yoodo
Twitter: @yoodoMY
#Yoodoitbetter
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel