Cara Buat Duit Dengan Tengok Video Youtube 2024

Adakah anda tahu bahawa anda boleh buat duit dengan menonton video? Terdapat banyak aplikasi dan laman web yang akan membayar pengguna untuk menonton video.

Aplikasi dan laman web tersebut akan membayar anda untuk menonton atau melaksanakan beberapa tugas semasa atau selepas proses menonton.

Baru-baru ini saya telah kenali satu aplikasi yang betul-betul membayar apabila kita menonton video menggunakan aplikasi tersebut. Sebenarnya konsepnya begini, sebelum tengok video tu, kita akan ditunjukkan sebuah iklan jadi hasil daripada tayangan iklan tersebut kita pun dapatlah bahagian kita. Sikit-sikit tidak apa, yang penting ada. Mungkin kalau rajin boleh juga dapat banyak dalam masa sehari.

Okay tanpa membuang masa anda semua, baca lah terus kalau mahu tahu cara saya buat duit dengan hanya tengok video menggunakan aplikasi yang baru saya tahu ini.

Tengok Youtube Dapat Duit

Cara Dapat Duit Tengok Youtube

Berikut saya kongsikan kepada anda cara yang paling terbaik untuk anda buat duit dengan tengok video youtube:

Buat Duit Dengan Menonton Video Menggunakan Aplikasi Givvy Videos

Jadi, aplikasi yang saya maksudkan disini ialah, aplikasi Givvy Videos. Aplikasi ini sangat mudah untuk digunakan dan pendaftaran pun tidak leceh atau tidak menyusahkan. Berikut adalah langkah-langkah untuk buat duit dengan aplikasi Givvy Videos yang saya lakukan.
  1. Pertama sekali, download aplikasi Givvy Videos disini dan install.
  2. Seterusnya buka aplikasi tersebut dan pilih bahasa english dan save.
  3. Seterusnya anda akan melihat ucapan selamat datang dan swipe kanan dan tandakan right pada kotak lalu klik continue.
  4. Dan siap pendaftarannya. Pendaftaran paling senang setakat ini. Okay lepas kita boleh mula tengok video untuk kumpul coins.
Seterusnya anda akan dibawah ke page seperti dibawah ini.


Anda nampak kan kotak hadiah diatas kanan tu? klik benda tu dan dia akan tulis "You have a new reward to collect..........." dan terus klik Watch untuk tengok iklan. Selepas anda tonton iklan tersebut, anda pun akan menerima coins.

Ya, coins akan bertambah, seterusnya bagaimana cara untuk dapatkan coins yang banyak di Givvy Videos? Anda cuma perlu rajin-rajin tengok video. Banyak video youtube yang anda boleh tengok di aplikasi ini seperti di bawah ini.

Anda tengok sahaja video youtube tersebut untuk mengumpul coins. Best-best juga video yang ada.

Seterusnya anda juga boleh kumpul coins dengan invite orang untuk menggunakan aplikasi ini.

Akhir sekali, bagaimana cara untuk cashout atau withdraw coins dari aplikasi Givvy Videos? Klik pada button yang paling tengah di bahagian bawah. Kalau sudah cukup syarat untuk withdraw maka anda boleh lakukan pengeluaran. Syaratnya mudah sahaja, kalau disebelah jumlah coins anda itu sudah capai 100% maka bolehlah buat pengeluaran.

Jadi, apa tunggu lagi, jom kita ramai-ramai download aplikasi Givvy Videos dan mula buat duit dengan hanya tengok video.

Itulah cara buat duit dengan tengok video youtube 2024 iaitu menggunakan aplikasi Givvy Videos. Semoga bermanfaat untuk anda semua. Sekian.
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel