Aplikasi Main Game Dapat Duit PayPal 2024

main game dapat duit

Dapat duit memang satu hal yang menggembirakan. Lagi satu benda yang lebih menggembirakan ialah kita boleh buat duit hanya dengan main game dan kita akan dibayar melalui PayPal.

Ya, kita boleh buat duit PayPal dengan bermain permainan secara online. Dalam artikel ini, kita akan melihat senarai aplikasi game yang akan membayar pemain melalui PayPal.

Senarai Kandungan [Show]

Main Game Dapat Duit

Sudah pasti ramai yang suka main game, ternasuk saya juga. Apakata kita sama cuba game baru yang boleh kita main dan pada masa yang sama kita boleh dapat duit dengan bermain game tersebut. Ya, kita tidak akan cepat kaya dengan bermain game tersebut cuma yang penting ada juga lah hasil dari bermain game. Itu sudah memadai.

Berikut saya kongsikan kepada anda beberapa aplikasi main game yang boleh dapat duit PayPal yang anda boleh cuba.

1. Lucky Time - Win Rewards Every Day

Cara Main Game Dapat Duit PayPal

Aplikasi pertama ialah Lucky Time. Apps telah dimuat turun lebih daripada 10 juta kali. Masih sangat bagus dan patut disyorkan.

Permainan yang ditawarkan ialah "Lucky Wheel", memutarkan roda untuk mendapatkan points, apabila cukup points, anda boleh keluarkan sebagai duit ke akaun Paypal anda.

2. Merge Boat

Main Game Dapat Duit Cash Malaysia

Seterusnya, anda boleh buat duit PayPal dengan bermain game Merge Boat. Game ini sangat mudah, tugas pemain adalah untuk menggabungkan kapal yang berputar di atas air. Selain daripada bermain game, points (dalam game ini dipanggil berlian) boleh diperoleh daripada menonton iklan, invite rakan dan menyelesaikan misi harian. Setelah anda mengumpulkan berlian yang cukup, berlian dapat ditukar dengan duit di PayPal.

Baca juga:
 

3. Make Money & Earn Cash Rewards: Play Music & Games

Main Game Dapat Duit Cash 2021

Aplikasi Make Money & Earn Cash Rewards: Play Music & Games juga merupakan satu apps yang anda boleh cuba untuk main dan buat duit. Dengan aplikasi ini, anda boleh buat duit dengan cara, mendengar lagu, jawab survey atau tinjauan, mencuba game, mencuba aplikasi, menonton video dan menjemput kawan-kawan.

4. Fitplay: Apps & Rewards - Make money playing games

Main Game Dapat Duit Free

FitPlay mencadangkan beberapa aplikasi permainan yang menarik. Apabila anda menggunakan aplikasi ini, anda boleh memperoleh points.

Points boleh ditebus dengan mudah untuk dujadikan duit ke dalam akaun PayPal atau untuk gift cards yang anda boleh gunakan di Amazon dan Google Play.

5. appKarma Rewards & Gift Cards

Main Game Dapat Duit Malaysia 2021

AppKarma ialah aplikasi buat duit yang membolehkan anda memperoleh ganjaran dengan bermain game.

Hanya dengan install permainan yang anda suka dari senarai tawaran di aplikasi tersebut dan kemudian lengkapkan task tawaran untuk mula memperoleh points. Seterusnya anda boleh tebus points menjadi duit PayPal.

Itulah senarai aplikasi main game boleh buat duit PayPal yang anda boleh cuba. Sekian.
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel