Baca Novel Online Pun Boleh Dapat Duit, Begini Caranya

Baca Novel Dapat Duit

Cara untuk buat duit dengan hanya membaca novel secara online di handphone menggunakan aplikasi Novelah.

Sekarang ini, baca novel pun boleh secara online. Banyak aplikasi yang menyediakan novel-novel yang anda boleh baca secara percuma ataupun berbayar.

Lagi menarik ada aplikasi yang anda boleh membaca novel secara percuma dan anda diberikan points untuk pembacaan itu. Seterusnya points yang anda dapat boleh ditukarkan kepada duit yang akan terus masuk ke akaun bank anda. Menarik bukan?

Aplikasi yang saya maksudkan disini ialah aplikasi Novelah.

Cara Buat Duit Dengan Aplikasi Novelah

Buat Duit Dengan Baca Novel

Berikut merupakan langkah-langkah yang anda boleh lakukan untuk mula duit dengan hanya membaca novel di aplikasi Novelah.
  1. Pertama sekali, anda boleh download aplikasi Novelah melalui pautan ini
  2. Setelah siap download, buka aplikasi tersebut
  3. Daftar menggunakan akaun gmail atau facebook anda
  4. Untuk pendaftaran sahaja, anda akan diberikan 30,000 points secara percuma dan sekiranya dalam aplikasi Novelah itu memerlukan anda untuk memasukkan invitation code, sila masukkan 5547935.

Siap semua langkah diatas, anda boleh mulakan pembacaan dan jana points melalui aplikasi Novelah itu. Antara genre novel yang disediakan dalam aplikasi Novelah ialah seperti romance, fiction, fantasy dan banyak lagi.

Baca juga:

Apabila anda membaca mana-mana novel dalam beberapa saat, anda akan diberikan 100+ points. Bukan itu sahaja, anda juga boleh dapatkan points jika anda kongsikan novel tersebut dengan rakan anda dan mereka baca.

Untuk mendapatkan lebih points anda boleh jemput rakan-rakan yang lain untuk menggunakan aplikasi Novelah ini juga. Setiap jemputan yang berjaya, anda akan menerima extra points.

Jadi, selamat mencuba pada anda semua dan rajin-rajinlah untuk membaca. Sekian.
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel