Cara Dapat Topup Free 2024 Hanya Guna Aplikasi

cara dapat topup free

Mahu tahu bagaimana cara dapatkan topup free 2024? Ya betul memang ada cara terbaru untuk kita mendapatkan topup celcom, digi, maxis, umobile, yes dan lain-lain telco secara percuma sahaja.

Saya juga sendiri baru tahu tentang cara dapat topup free ini. Jadi untuk artikel kali ini, saya akan kongsikan kepada anda sebuah aplikasi yang sangat tidak asing di kalangan pengguna smartphone android yang kita boleh gunakan untuk dapat topup free. Menarikkan? Mestilah menarik, asal benda free memang menarik.

Sebelum itu, anda boleh lihat dibawah, jumlah topup free yang berjaya dikumpul oleh salah seorang rakan yang menggunakan aplikasi ini.

topup free 2022

Cara Dapat Topup Free

Tanpa membuang banyak masa, kita masuk kepada point utama iaitu bagaimana cara untuk dapat topup percuma 2024 ini.

1. Pertama sekali anda harus muat turun aplikasi SHAREit melalui pautan ini. Bagi yang sudah ada aplikasi SHAREit juga perlu guna link tersebut supaya anda dibawa ke halaman yang memboleh kita dapat topup percuma.

Sekiranya diminta untuk masukkan apa-apa kode, anda boleh masukkan kode MY7xg2LXNS atau apabila sudah install aplikasi SHAREit, sila klik link ini dan anda hanya perlu tekan button go untuk untuk tebus bonus koin pendaftaran.

2. Selepas buka link tersebut dan anda sudah siap download. Anda boleh lakukan pendaftaran dengan mudah. Sangat mudah sekali sebab boleh daftar guna akaun google atau facebook.

3. Bila sudah daftar akaun. Tekan pada bahagian ME dan seterus tekan Topup Gratis seperti gambar di bawah ini.

cara dapat topup percuma

4. Bila anda sudah tekan topup gratis, anda akan dibawah kehalaman seperti dibawah ini.

topup free

5. Nampak tak? Tidur pun boleh dapat koin percuma (koin inilah yang akan ditukar kepada topup). Tapi tidur untuk dapat koin ini hanya bermula jam 8pm sehingga 11.59 malam. Jadi kalau nak 90 koin, jangan lupa untuk aktifkan benda ini tiap malam.

6. Selepas itu, tekan button back di gambar yang atas tu. Dan anda akan dibawah ke halaman seperti dibawah ini. Seterusnya klik pada bahagian Lagi Tugasan seperti gambar bahagian kiri dibawah ini.

kredit percuma

7. Seterusnya anda akan melihat senarai tugasan yang anda boleh lakukan untuk dapatkan koin. Antara tugasan yang boleh anda lakukan untuk dapatkan koin ialah:
  • Menonton video selama 1 minit
  • Menonton video bonus
  • Membersihkan sampah telefon bimbit
  • Login tiap hari
  • Menjemput rakan

8. Jadi, tunggu apalagi download atau update aplikasi SHAREit dan mula dapatkan topup free. Jadilah yang terawal supaya anda boleh jemput rakan-rakan yang lain untuk join benda ini dan semakin tinggilah peluang untuk dapat topup percuma yang lebih banyak.


Kesimpulannya, cara untuk dapatkan topup free 2024 ini memang betul dan terbukti. Jadi jangan lepaskan peluang selagi anda peluang didepan mata. Semoga bermanfaat untuk anda semua. Sekian.
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel