Fakta Menarik Tentang Anak Yang Mempunyai 2 Pusar Di Rambut Kepala

Rahsia Orang Yang Mempunyai 2 Pusar Di Rambut Kepala

Seperti yang kita tahu, ada antara kita yang mempunya satu pusar di rambut dan ada juga yang mempunyai dua atau lebih pusar di rambut.

Menurut Dato’ Fadzilah Kamsah lagi, sifat Individu yang mempunyai dua pusar sebenarnya sangat banyak akal, banyak idea, dan sangat bijak.

Terdapat juga kepercayaan popular di kalangan orang Cina, yang diwarisi oleh banyak orang Filipina, bahawa bayi yang dilahirkan dengan lebih dari satu pusar rambut akan menjadi anak nakal dan tidak taat.

Baca juga: Inilah Sebabnya Kenapa Kalau Lipas Mati Mesti Badan Dia Terbalik

Beberapa imam Taois percaya bahawa apabila seorang kanak-kanak mempunyai lebih dari satu pusar rambut, bermakna bahawa dua atau lebih jiwa bergantung pada jumlah pusar rambut telah memasuki tubuh orang itu ketika ia dikandung. Maksudnya, anak itu adalah penjelmaan semula lebih dari sekadar satu jiwa, tetapi itu tidak bererti ia mempunyai lebih dari satu jiwa, itu hanya bererti bahawa untuk sebab tertentu dua atau lebih jiwa telah bergabung menjadi satu kesadaran dan dihuni satu badan untuk menjadi orang yang dia sekarang. Ini juga bermakna bahawa wataknya mungkin lebih sukar untuk diramal, dan mungkin lebih sukar untuk mengurus orang itu, tetapi itu tidak semestinya bermaksud bahawa anak itu nakal dan tidak taat.

Baca juga: 9 Maksud Mimpi Buaya Yang Perlu Anda Tahu
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel