Buat Duit Dengan Aplikasi GReward

Memang sangat banyak aplikasi yang kita boleh guna sambil menjana duit. Namun, ada yang susah dan ada juga yang sangat mudah untuk dilakukan. Malahan ada juga yang hanya indah khabar dari rupa, katanya boleh buat duit tapi sesen pun tiada haha.

Jadi dalam artikel ini, saya akan kongsikan satu aplikasi android yang boleh bagi kita duit apabila kita menjawab survey, menonton video atau main game. Menarikkan? Jadi jom kita teruskan.

Buat Duit Dengan GReward

GReward adalah sebuah aplikasi android yang memberikan kita duit, topup kredit dan gift cards apabila kita menyelesaikan tugasan seperti menjawab surveys, menonton video dan main game.

Jadi bagaimana untuk mula buat duit dengan aplikasi GReward? Jom ikuti langkah-langkah dibawah ini.

  1. Download aplikasi GReward di playstore atau buka sahaja link ini - https://play.google.com/store/apps/details?id=net.greward.app
  2. Install dan buka aplikasi tersebut.
  3. Daftar menggunakan Akaun Google. Sangat mudah untuk daftar kerana kita hanya perlu klik Google Account dan selesai.
  4. Bila proses pendaftaran selesai. Anda akan dibawah kehalaman seperti dibawah ini.
    buat duit dengan aplikasi greward

  5. Jadi anda sudah mula kumpul points yang boleh anda tukar kepada duit, topup kredit atau gift cards.

Tebus 500 Points Percuma Pendaftaran

Lebih menarik lagi, anda boleh dapat 500 points secara percuma apabila anda memasukkan GReward Refferal Code iaitu dengan cara:
  1. Klik bahagian Redem dan scroll kebahagian bawah seperti dibawah ini.
    greward refferal code

  2. Lalu masukkan referral code DY1QJ7 dan tekan submit.
  3. Dan anda akan mendapat 500 points percuma sebagai hadiah pendaftaran.

Bukti Pembayaran Dari GReward

Setelah perlahan-lahan mengumpul points dengan main game, tonton video dan jawab survey, maka cukuplah points untuk tebus kepada duit. Dibawah ini adalah bukti pembayaran dari aplikasi GReward yang dibayar ke akaun PayPal.

bukti pembayaran greward

Sebenarnya, kalau anda tiada akaun PayPal, anda boleh sahaja tebus points tersebut dalam bentuk topup kredit. Untuk withdraw atau tebus points, anda boleh lihat di bahagian Redeem.


Kesimpulannya, GReward adalah salah satu aplikasi buat duit yang terbukti membayar. Jadi jangan lambat-lambat untuk daftar. Daftar seawal-awalnya dan invite lah sekali kawan-kawan yang belum daftar untuk mendapat point tambahan. Sekian.
Iklan Atas Artikel
Iklan Tengah Artikel 1
Iklan Tengah Artikel 2
Iklan Bawah Artikel